1. Продолжи ряд чисел, дописав
четыре последующих:
4, 7, 13, 22, 34, _______ , _______ , _______ , _______ .
4, 7, 13, 22, 34, _______ , _______ , _______ , _______ .
2. Сумма
трёх чисел 30212. Первое слагаемое – наименьшее пятизначное число, второе –
наибольшее четырёхзначное число. Найди разность третьего
слагаемого и числа 7539. Запиши решение.
3. В
записи 8 8 8 8 8 8 8 8 поставь между некоторыми цифрами знак сложения так,
чтобы получилось выражение, значение которого равно 1000.
4.Мама купила яблоки. К обеду она взяла из них половину, а Катя взяла ещё одно яблоко. Вечером мама взяла половину оставшихся яблок, а Петя взял ещё 2 яблока – для себя и для сестры. После этого осталось 2 яблока. Сколько всего было яблок?
5. Паміж лічбамі пастаўце знакі дзеянняў і дужкі так, каб атрымаліся роўнасці:
4.Мама купила яблоки. К обеду она взяла из них половину, а Катя взяла ещё одно яблоко. Вечером мама взяла половину оставшихся яблок, а Петя взял ещё 2 яблока – для себя и для сестры. После этого осталось 2 яблока. Сколько всего было яблок?
5. Паміж лічбамі пастаўце знакі дзеянняў і дужкі так, каб атрымаліся роўнасці:
а)1
2 3 = 1; б) 1 2 3 4 = 1
6. У дзвюх рыбаловоў спыталіся: “Колькі рыбы ў вашых
карзінах?”. “У маёй карзіне палавіна ліку рыб, якія знаходзяцца ў карзіне ў
яго, і яшчэ 10” ,
- сказаў першы. “А ў мяне ў карзіне столькі рыб, колькі ў яго, ды яшчэ 20” , - адказаў другі. Колькі
рыб у абоіх?
7. У класе правялі матэматычную алімпіяду, на якой
было прапанавана для рашэння 10 задач. За кожную рэшаную задачу налічвалі 5 ачкоў, а за не рэшаную спісывалі 3 ачкі. Адзін з
вучняў класа атрымаў 34 ачкі. Колькі задач ён рашыў правільна?
8. У кватэры два пакоі. Даўжыня першага пакоя 5 м , а шырыня – 4 м . Другі пакой мае такую ж
шырыню, але ён на 2 м даўжэйшы. За пабелку столі
другога пакоя заплацілі на 80 рублей больш. Колькі заплацілі за пабелку столі ў
абоіх пакоях?
9. Тры сяброўкі вышлі ў белай, зялёнай і сіняй
сукенках. Іх туфлі таксама былі гэтых жа колераў. Вядома, што толькі ў Ганны
колер сукенкі і туфлей супадае. У Валянціны ні сукенка, ні туфлі не былі
белымі. Наталля была ў зялёных туфлях. Вызнач колер сукенак і туфлей кожнай
сяброўкі. У табліцы пастаў знак “+”.
Сукенка
|
белая
|
зелёная
|
сіняя
|
Туфлі
|
белыя
|
зелёныя
|
сінія
|
Ганна
|
|
|
|
|
|
|
|
Валянціна
|
|
|
|
|
|
|
|
Наталля
|
|
|
|
|
|
|
|
10. У Артёма по математике вдвое
больше «пятёрок», чем четвёрок.
Сколько у Артёма «четвёрок», если всего у него
12 отметок.
11. Дзіцячая пляцоўка мае форму квадрата і складаецца з
басейна, клумбы, газона і пясочніцы. Клумба і газон - квадратныя. Перыметр
газона 20 м .
а клумбы - 12 м .
Чаму роўны перыметр і плошча басейна?
Комментариев нет:
Отправить комментарий